Moikka sinne ruudun toiselle puolelle!

Olen istunut tässä koneen ääressä jo hyvän tovin synnyttämässä tätä blogia maailmaan. Okei, tuo kuulosti oudolta, mutta tässä sitä ollaan. Olen miettinyt Sims-blogin perustamista monta vuotta. Simssiä olen pelaillut kohta varmaan kymmenisen vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti, mun sydämessä on kuitenkin paikka sille pelille :D Sims 2,3,4 ja FreePlay on testattu. Tällä hetkellä koneella on Simssit kakkosesta neloseen, lisäosien määrät vaihtelee pelistä riippuen. Ladattuja oon käyttänyt jonkin verran, lähinnä hiuksia ja vaatteita.

On hassua, kuinka oon aina enemmän tai vähemmän räpsinyt kuvia omasta pelaamisesta. Ne kuvat on siis tähän asti lojunut tuolla tiedostoissa, niitä ei edes tule katseltua kovin usein. Aina pelatessani kehittelen myös kaikenlaisia tarinoita päässäni, ja olenkín yrittänyt joskus tehdä tarinaa ihan kuvien kanssa, mutta se vähän jäi. Itse oon kyllä lukenut aika reilusti Sims-blogeja joskus, mutta sekin on nyt jäänyt jostain syystä. Nyt kuitenkin ajattelin vihdoin toteuttaa tän pitkään päässä pyörineen ajatuksen ja haaveen ja perustaa ikioman Sims-blogin!

Blogin rakenteesta ja sisällöstä en vielä ihan tarkalleen tiedä, mutta mitään tiivistä tarinaa en varmaankaan kirjoita, vaan oneshot-tarinoita ja postauksia jotka sisältää vaan random kuvia jonkun sims-perheen elämästä. Vähän kyllä pelottaa, että laiskuus voittaa ja postauksia tulee kerran puoleen vuoteen, mutta no, ei sitä tiedä jos ei kokeile.

En ehkä osaa tätä blogijuttua vielä, mutta tekemällä oppii :D Fontti sun muut jutut on vähän hakusessa vielä mutta eiköhän sekin siitä vielä joskus selkene.

Tämä postaus oli vielä tällänen tylsä ilman kuvia, mutta lupaan laittaa pian jo ensimmäisen mun Simssiin liittyvän kuvien kera!

Ps. toivottavasti kukaan ei laske mutta-sanoja tästä tekstistä...

Kommentit

Suositut tekstit